Uwaga! Jeżeli podczas wydarzenia, którego asysta techniczna jest wymagana, planują Państwo odtworzenie prezentacji multimedialnej, wyświetlenie filmu czy odtworzenie nagrań audio to materiały te powinny być dostarczone na co najmniej dwa dni robocze przed datą wydarzenia.
W przypadku niedostarczenia materiałów multimedialnych ze wskazanym wyprzedzeniem Centrum Informatyczno Telekomunikacyjne nie gwarantuje właściwego działania działania systemów multimedialnych.

Pomoc poczta

Regulamin kont pocztowych

REGULAMIN KORZYSTANIA Z SYSTEMU POCZTY ELEKTRONICZNEJ... więcej »

Problem z załącznikami Winmail.dat

Do wiadomości e-mail odbieranych w programie Outlook są dołączone załączniki... więcej »

Problem z załącznikami w przeglądarce Internet Explorer 7

Ujawniono problem związany z nieprawidłowym wyświetlaniem listy załączników w... więcej »

Jak zmienić hasło studenckiego konta pocztowego

Aby zmienić hasło konta pocztowego w domenie... więcej »

Outlook Express

W tym dziale znajdują się porady dotyczące konfigurowania klienta pocztowego Outlook... więcej »

Jak przekierować pocztę z konta Gmail na konto UMED

1. Zaloguj się na swoje konto pocztowe w usłudze Gmail .

2. Kliknij... więcej »

Baza wiedzy

Tutaj można znaleźć informacje na najczęściej zadawane pytania związane z usługami... więcej »