Uwaga! Jeżeli podczas wydarzenia, którego asysta techniczna jest wymagana, planują Państwo odtworzenie prezentacji multimedialnej, wyświetlenie filmu czy odtworzenie nagrań audio to materiały te powinny być dostarczone na co najmniej dwa dni robocze przed datą wydarzenia.
W przypadku niedostarczenia materiałów multimedialnych ze wskazanym wyprzedzeniem Centrum Informatyczno Telekomunikacyjne nie gwarantuje właściwego działania działania systemów multimedialnych.

Pomoc poczta

Regulamin kont pocztowych

ROZDZIAŁ 1

POSTANOWIENIA... więcej »

Parametry konfiguracyjne serwera UMED

Komunikacja pomiędzy serwerem pocztowym oraz programem klienta, czyli czytnikiem pocztowym... więcej »

Jak zmienić hasło poczty dla pracowników UMED

1. Otworzyć stronę zmiany hasła konta pocztowego Office 365: więcej »

Jak zmienić hasło studenckiego konta pocztowego

Aby zmienić hasło konta pocztowego w domenie... więcej »

Change students email password

To change email password in... więcej »

Jak przekierować pocztę z konta Gmail na konto UMED

1. Zaloguj się na swoje konto pocztowe w usłudze Gmail .

2. Kliknij... więcej »

Baza wiedzy

Tutaj można znaleźć informacje na najczęściej zadawane pytania związane z usługami... więcej »