Uwaga! Jeżeli podczas wydarzenia, którego asysta techniczna jest wymagana, planują Państwo odtworzenie prezentacji multimedialnej, wyświetlenie filmu czy odtworzenie nagrań audio to materiały te powinny być dostarczone na co najmniej dwa dni robocze przed datą wydarzenia.
W przypadku niedostarczenia materiałów multimedialnych ze wskazanym wyprzedzeniem Centrum Informatyczno Telekomunikacyjne nie gwarantuje właściwego działania działania systemów multimedialnych.

Problem z załącznikami w przeglądarce Internet Explorer 7

Ujawniono problem związany z nieprawidłowym wyświetlaniem listy załączników w wiadomości w przypadku korzystania z przeglądarki Internet Explorer 7.

W przypadku większej ilości załączników może zdarzyć się tak, iż nie wszystkie załączniki będą widoczne w oknie przeglądarki, a co za tym idzie, nie będzie możliwe ich pobranie i odczytanie.

Aby sprawdzić posiadaną wersję przeglądarki, proszę wybrać z menu "Pomoc" - "Internet Explorer - informacje".

Prosimy o ile to możliwe skorzystać z alternatywnej przeglądarki (np. Mozilla Firefox) lub zaktualizować program Internet Explorer do wersji 8 ew. pobrać wiadomości przy pomocy klienta pocztowego.

Problem ten dotyczy przeglądarki Internet Explorer tylko w wersji 7. Nie dotyczy przeglądarek w wersji 6 oraz 8.

W przypadku braku zainstalowanej na komputerze przeglądarki alternatywnej, prosimy zwrócić się o pomoc do działu IT.